Foto er tøffe greier

Glad tripoden og jervenduken ble med på hyttetur.

Glad tripoden og jervenduken ble med på hyttetur.

Flickr er fin kilde til vakre bilder av ens eget nærmiljø. Etter å ha kikket på fotokunst av andre finnmarkinger, har jeg begynt å legge ut mine egne eksperimenter i speilrefleksens og Photoshops verden. Bildet over ble tatt en helg jeg passet den lokale skihytta. Bittelitt glad jeg tok med fotoutstyret.

Gullknips fra Vadsø og andre steder legger jeg meg ujevne mellomrom ut på Flickr-siden min. 

Hva slags fin skapning er dette? Ser ut som det er en del husky i den.

Hva slags fin skapning er dette? Ser ut som det er en del husky i den.

Jobben plasserer en del gode motiver i min vei. Noe så artig som Finnmarksløpet er rent gull for fotografer på alle nivåer.

Tassen over satt ved sjekkpunktet i Varangerbotn og ventet på start.

Hundeløp har jeg vært på før. Denne oppsummeringen av Femundløpet lagde jeg noen år tilbake for NRK. Lars Monsen var også på plass!

