Flere saker på NRK, og ny jobb

Nei, det er ikke jeg som har begynt i sveiseryrket.

Mus ramponerte hage i Alta, og mer hard jobben ved gruven i Sør-Varanger. Jeg legger ved lenker til noen av sakene jeg har lagd for statskanalen.I tillegg har jeg fått jobb i avis.  🙂

Dessverre legger NRK kun ut et fåtall enkeltsaker. Mesteparten kommer som deler av hele sendinger, og alt publiseres i Silverlight. Altså får jeg ikke til å embedde sakene her, som Baccalao-saken under.

Her er ihvertfall en link til nettsidene deres. For å se saken om museinvasjon, velg Nordnytt-sendingen som gikk 9.5.2011 klokken 18.40. Gruvesaken gikk 12.5.2011, også 18.40. Begge ligger et stykke ned på listen.

In other news: Jeg har fått fast jobb i avisen Finnmarken, som holder til i Vadsø. Artig å jobbe som skrivende journalist, og det blir en del foto også. Jeg legger ut noen saker etterhvert.

