Åshild skal dekorere studentes fredsgate

Bildet jeg tok av Åshild Herdlevær med vinnerdesignet i hånden

…er en av sakene jeg har skrevet for Studenttorget.no. I november begynte jeg som fotojournalist for de. Så langt har det gått veldig fint. Jeg har blant annet dekket studentenes ønske om å lære kinesisk og et Grand Prix for forskere.

Her er lenker til noen av sakene mine:

Nå kan du studere kinesisk på NTNU

Forsker Grand Prix i Trondheim

Åshild skal dekorere studentenes fredsgate

De fleste bildene er tatt med mitt gamle kompaktkamera. Jeg ser frem til å bruke mitt nye Canon 550D mye fremover for Studenttorget.

Jeg har ikke oppdatert bloggen min på en stund nå. Siden det er en del å ta igjen, vil de neste innleggene komme hyppigere enn hva som har vært tilfelle så langt.

God jul og godt nyttår!

