Kent, Hank von Helvete, og masse fest

Olavsfestdagene er over. Den siste uken har jeg jobbet intensivt for nettsidene deres, og publisert bilder, tekster og videoer. Blant annet intervjuet jeg Hans Erik Dyvik Husby, best kjent som Hank von Helvete (se over). Han er personlig kristen, og en stor fan av Olavsfestdagene.

Her er hele intervjuet med mannen. Hans er en koselig kar. Åpen, ærlig og veldig hyggelig. Jeg tror han er den eneste kjendisen jeg har møtt som sa navnet sitt da han tok meg i hånda. Det er jordnært, det!

Kents konsert i Borggården

Kents konsert i Borggården. Foto: Stian Hansen.

Jeg tok også bilder, blant annet av Kent i Borggården. Bandet dro virkelig opp stemningen, og publikum jublet for gamle klassikere og nye hits. Selv nøt jeg konserten fra presseplassen. Konserter er best når du har masse plass, et sted å sitte, og gratis sjokolade bak deg.

Det ble en del konserter på meg, og en del jobbing.  Jeg tok også bilder i VIP-avdelingen, intervjuet flere artister og filmet ganske mye. Får vel lage et galleri til bloggen etter hvert.

Her er teksten min om Kent.

